Стартира нов прием на документи за лични асистенти - потребители на услугата по Проект „Нови възможности за грижа”, бюджетна линия „Нови алтернативи” на ОПРЧР

27/3/2015
 
 
     Община Алфатар уведомява всички граждани, че от 27.03.2015 година стартира процедурата за кандидатстване по Проект „Нови възможности за грижа” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г., бюджетна линия 2014BG05M9OP001-2.2015.001„Нови алтернативи”.
     Заявления за социалната услуга могат да се подават при екипа за управление на проекта на общинско ниво, етаж ІІ в сградата на общината- Стефка Жекова – администратор по проекта и Надка Гаджева – технически сътрудник по проекта.
 
СРОКОВЕ ЗА ПОДАВАНЕ НА ЗАЯВЛЕНИЯ:
По първи етап от: 27.03.2015 г. до 09.04.2015 година включително всеки работен ден от 08:00 часа до 12:00 часа и от 13:30 часа до 17:00 часа за периода.
 
По втори етап от: 22.06.2015 г. до 10.07.2015 година включително.
 
Повече информация можете да откриете в Съобщение по  проект "Нови алтернтиви"
 
Кандидатите за потребители на услугата личен асистент подават следните документи:
 
1.ЗАЯВЛЕНИЕ ЗА ПОЛЗВАНЕ НА УСЛУГАТА - Pril. 1_zayavlenie.doc
2.ИНФОРМАЦИЯ ЗА СОЦИАЛНАТА СРЕДА, ВЗАИМООТНОШЕНИЯ И ИНТЕРЕСИ - Pril. 1A_zayavlenie.doc .
 
Кандидатите за назначаване на длъжност личен асистент подават:
 
1.ЗАЯВЛЕНИЕ ОТ КАНДИДАТ ЗА ЛИЧЕН АСИСТЕНТ - Pril. 6_zayavlenie_LA.doc